Wij gebruiken Cookies. Door deze pagina te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik ervan.
OK
Bestelstatus x
Uitloggen

Veelgestelde vragen

Wat doe ik als de geleverde banden defekt zijn?

Indien een artikel een defekt of een fout heeft, kunt u natuurlijk het artikel reclameren binnen de garantietijd. Die garantietijd voor onze goederen bedraagt 24 maanden, beginnende vanaf de dag van aflevering.

Gelieve eerst kontakt op te nemen met ons klantenservice via e-mail: autobanden@delti.com, per fax 0049 89 20 80 80 821 of via onze hotline tel.: 0032 27 47 02 33 (maandag tot en met vrijdag van 7 tot 22 uur). U krijgt van ons een reclamatie-formulier. Dit stuurt u ons dan a.u.b. volledig ingevuld en onderschreven terug.

De gereclameerde artikelen zullen we de producent voor advies laten toekomen.

Opgelet : gelieve geen banden naar het kantoor in Hannover te struren. Daar kunnen geen banden aangenomen worden.
Bij eventuele reclamaties over reeds gemonteeerde banden, gelieve u aan uw montagegarage te wenden.