Wij gebruiken Cookies. Door deze pagina te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik ervan.
OK
Bestelstatus x
Uitloggen

Veelgestelde vragen

  1. Wat doe ik als de geleverde banden defekt zijn?
  2. Heb ik bij een online koop dezelfde rechten als bij een koop in een winkel?
  1. Wat doe ik als de geleverde banden defekt zijn?

    Indien een artikel een defekt of een fout heeft, kunt u natuurlijk het artikel reclameren binnen de garantietijd. Die garantietijd voor onze goederen bedraagt 24 maanden, beginnende vanaf de dag van aflevering.

    Gelieve eerst kontakt op te nemen met ons klantenservice via e-mail: autobanden@delti.com, per fax 0049 89 20 80 80 821 of via onze hotline tel.: 0032 27 47 02 33 (maandag tot en met vrijdag van 7 tot 22 uur). U krijgt van ons een reclamatie-formulier. Dit stuurt u ons dan a.u.b. volledig ingevuld en onderschreven terug.

    De gereclameerde artikelen zullen we de producent voor advies laten toekomen.

    Opgelet : gelieve geen banden naar het kantoor in Hannover te struren. Daar kunnen geen banden aangenomen worden.
    Bij eventuele reclamaties over reeds gemonteeerde banden, gelieve u aan uw montagegarage te wenden.

  2. Heb ik bij een online koop dezelfde rechten als bij een koop in een winkel?

    autobandenmarkt.be is de belgische online shop van Delticom AG, een Duitse onderneming uit Hannover. U krijgt van ons 7 dagen bedenktijd indien u dit wenst en aanklikt bij de bestelling. Bovendien hebt u 30 dagen de tijd de banden te retourneren zo lang deze niet gebruikt of gemonteerd zijn! Blijken de banden beschadigd te zijn of verkeerd geleverd te zijn, hebt u natuurlijk recht op nieuwe levering.