We gebruiken Cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, functies voor sociale media te bieden en verkeer te analyseren. Daarnaast voorzien we social media-, advertentie- en analysepartners van informatie over hoe u onze website gebruikt. Als u onze website blijft gebruiken, gaat u akkoord met onze cookies.
Bestelstatus x
Uitloggen

Veelgestelde vragen

  1. Hoe meld ik een bandenschade?
  2. Wat heeft de verzekering nodig, om de schade te regelen?
  3. Mijn band werd lek gestoken, wat moet ik doen?
  4. Wat doe ik als ik op reis in binnen- of buitenland bandenpech heb?
  1. Hoe meld ik een bandenschade?

    Meld een schade alstublieft onmiddellijk aan ons ‘Schade-Service Centrum’ onder telefoonnummer: 00800 855 588 58 tijdens onze kantoortijden van maandag tot zaterdag tussen 07.00 en 20.00 uur. Desgewenst kunt u uw schade ook online via www.autobandenmarkt.be melden, dan wel heel eenvoudig ons terug laten bellen.
  2. Wat heeft de verzekering nodig, om de schade te regelen?

    Voor de schadeafwikkeling hebben wij uw persoonlijke gegevens nodig, gegevens over de band, evenals over de schadegebeurtenis (beschrijving en foto´s). De gegevens betreffende de band vindt u op uw bandenfactuur. Bij vandalisme hebben we bovendien het dossiernummer van de politie en eventueel het politierapport nodig.
  3. Mijn band werd lek gestoken, wat moet ik doen?

    Van de beschadiging moet onmiddellijk bij de politie aangifte worden gedaan. Bij de aansluitende schademelding geeft u tegelijkertijd het dossiernummer van de politie op.
  4. Wat doe ik als ik op reis in binnen- of buitenland bandenpech heb?

    U bereikt ons in binnen- en buitenland onder ons service-telefoonnummer: 00800 855 588 58. Uw verzekeringsbescherming bestrijkt het geografische Europa en wij sturen u de vervangende band op uw actuele verblijfplaats.