We gebruiken Cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, functies voor sociale media te bieden en verkeer te analyseren. Daarnaast voorzien we social media-, advertentie- en analysepartners van informatie over hoe u onze website gebruikt. Als u onze website blijft gebruiken, gaat u akkoord met onze cookies.
Bestelstatus x
Uitloggen

Veelgestelde vragen

  1. Welke bandenschades zijn verzekerd?
  2. Hoe snel krijg ik mijn vervangingsband geleverd?
  3. Waar worden mijn banden naar toe geleverd? Kan ik de banden ook aan huis geleverd krijgen?
  4. Loopt de verzekering ook na een schadegeval verder?
  5. Wie zijn mijn contactpersonen bij vragen betreffende mijn schaderegeling?
  6. Wat krijg ik door de verzekering vergoed?
  1. Welke bandenschades zijn verzekerd?

    Elke volledige of gedeeltelijke beschadiging, waarvan de oorzaak een inwerking van buiten is op de verzekerde band en die zijn reglementaire functionaliteit schaadt en het gevolg is van de volgende gebeurtenissen:

    • een geklapte band (een «klapband»),
    • een daad van vandalisme,
    • een aanraking met de stoeprand of één of ander voorwerp, dat een beschadiging veroorzaakt, die de verzekerde band onbruikbaar maakt.
  2. Hoe snel krijg ik mijn vervangingsband geleverd?

    Direct na uw melding van een verzekerde schade wordt een vervangingsband besteld en verzonden. De levertijd bedraagt tussen de 2 en 3 dagen.
  3. Waar worden mijn banden naar toe geleverd? Kan ik de banden ook aan huis geleverd krijgen?

    U kunt beslissen op welk adres u de banden geleverd wilt hebben. Wij adviseren u graag en noemen u een bandenhandelaar bij u in de buurt.
  4. Loopt de verzekering ook na een schadegeval verder?

    Ook na een schade blijft uw verzekeringsbescherming bestaan tot het einde van de overeengekomen looptijd van het contract (12 of 24 maanden).
  5. Wie zijn mijn contactpersonen bij vragen betreffende mijn schaderegeling?

    In dit geval wordt u geholpen door ons ‘Schade-Service Centrum’ onder telefoonnummer: 00800 855 588 58.
  6. Wat krijg ik door de verzekering vergoed?

    Voor het geval een reparatie niet mogelijk is, krijgt u er dezelfde, dan wel voor het geval niet meer leverbaar, een gelijkwaardige band  voor in de plaats. De maximale vergoeding per band en voor de looptijd van het contract bedraagt  EURO 300.