Bestelstatus x
Uitloggen

028082854

Dunlop SP Sport Maxx GT DSROF 275/40 R20 106W XL *, runflat

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT DSROF
275/40 R20 106W XL *, runflat

Bandenmaat
275/40 R20 106W XL *, runflat  wijziging 
Voorraadstatus
Beperkte voorraad
Banden
Zomerbanden
Snelheidsindex
W: Goedgekeurd tot 270 km/h
EAN
3188649821877
Artikelnummer
R-248110
EU Bandenlabel
DEX
Klantbeoordelingen
EU
European Production

Adviesprijs*   372,50 €
Net
219,88
+ 4,55 € Eco taxe = 224,43 €

Voeg product toe om te vergelijken

Waarom kopen bij autobandenmarkt.be ?
Gratis levering**
30 dagen retourbeleid
Meer dan 550 station servicepartners

Uitzonderlijke grip op droog wegdek voor high performance rijgedrag.

  • Superieure grip op droog wegdek
  • Zeer goede handling
  • Goede stabiliteit op hoge snelheid en in bochten

Specifiek velgmontagesysteem. Verstevigt de verbinding tussen de band en de velg voor een nauwkeuriger rijervaring. Net zoals de grip tussen uw hand en het stuur, zorgt het specifieke systeem voor betere controle en uitstekend weggedrag.Voordelen Verbeterd wegcontact, meer stabiliteit en precisie.

Silica-Plus rubbersamenstelling. Een rubbersamenstelling uit de motorsport die een hoge mate van grip levert, met name op natte wegen en bij lage temperaturen.Voordelen Ongeëvenaarde rem- en versnellingsprestaties; hoge grip in natte en koude omstandigheden; weinig slijtage.

Nanodeeltjes. De rubbersamenstelling van het loopvlak gemengd met nanodeeltjes van race carbon black. Deze nanodeeltjes worden met hars en polymeren gecombineerd voor een uitstekende hechting aan droge en natte wegen.VoordelenOngeëvenaarde grip op droog en nat wegdek, nauwkeurige remprestaties, betere slijtage.

Jointless Belt (JLB). Een hybride overlaytechnologie die omtrekvervormingen bij hoge snelheden beperkt.Voordelen Ongeëvenaarde stabiliteit bij hoge snelheid; soepele en gelijkmatige slijtage.

Maximum Flange Shield (MFS). Een systeem om de velg te beschermen. Het MFS vormt een rubberprofiel rondom de omtrek van de band, net boven de flank van de band. Hierdoor ontstaat een beschermende bufferzone.Voordelen Beschermt wielen die van dure legeringen zijn gemaakt tegen schuren. Variabele groef/rubber verhouding van het profiel Het asymmetrisch profielontwerp met een variabel negatief profielaandeel biedt een hoge mate van weerstand tegen aquaplaning. Het massieve buitenste schouderblok zorgt voor snelle en storingsvrije afvoer van water en uitstekende stabiliteit in de bochten.Voordelen Hoge weerstand tegen aquaplaning; verbeterd wegcontact; betere stabiliteit en stuurnauwkeurigheid in de bochten.

Multi Radius Tread (MRT). MRT-ontwerpen verdelen het loopvlak in de breedte in tien segmenten met een verschillende straal en zijn daardoor nauwkeuriger. Dit leidt tot zeer effectieve drukverdeling op het wegcontactvlak. Het effect is een veel geleidelijker overgang van rechtuit rijden naar bochten, wat leidt tot nauwkeuriger en progressieve reacties. Voordelen Aanzienlijk betere controle onder alle rijomstandigheden; uitstekende handling op nat en droog wegdek; meer controle bij het nemen van bochten.

Dubbele silica rubbersamenstelling. Deze rubbersamenstelling verbetert de acceleratieprestaties en zorgt voor weinig slijtage.Voordelen Ongeëvenaarde rem- en versnellingsprestaties; uitstekende handling op zomer- en herfstwegen; hoge grip; bestand tegen slijtage.

Asymmetrisch profiel. Een asymmetrisch profiel biedt betere handling en een betere weerstand tegen aquaplaning. De rondlopende centrale rib verbetert de stabiliteit en de precisie. De asymmetrische plaatsing van de groeven verbetert de grip op nat en droog wegdek.Voordelen Verbeterde prestaties op rechte stukken en in de bochten; grotere weerstand tegen aquaplaning.

Vlakker loopvlak. De nieuwe generatie Dunlop-banden beschikt over een vlakker loopvlak met een vier tot acht procent groter contactvlak, afhankelijk van maat en type. Een groter contactvlak zorgt voor meer stabiliteit en een verbeterd wegcontact, waardoor de banden sneller en nauwkeuriger reageren.Voordelen Verbeterde stabiliteit en stuurprecisie; minder slijtage in de schouders; uitmuntende stabiliteit en precisie in bochten; uitstekende grip op droog wegdek.

SPSportMaxxGTDSROF tyre review

Gemiddelde uit 19 testbeoordelingen
Grip bij droge condities
Remeigenschappen bij droge condities
Grip bij natte condities
Remeigenschappen bij natte condities
Grip bij sneeuw
Comfort
Geluid (binnen auto)
Slijtage band
brandstofverbruik
Hoeveel kilometer gereden? 11.279

07.12.2018 van Coby
Fijne rustige band ondanks de runflat eigen schap. Hiervoor Michelin ZP gehad en die waren aanzienlijk anders en minder fijn. Deze banden trilden ook heel erg en dat doen deze niet. Echt een aanrader.

Bekijk meer beoordelingen

*De catalogusprijzen, indien beschikbaar, vormen een nettobasis voor de berekening van de verkoopprijzen tussen de bandenfabrikanten en hun distributeurs. Het zijn in geen geval verkoopprijzen die betaald worden of gewoonlijk betaald worden.

**Prijzen zijn per band en incl. BTW in België.